En månad kvar snart

Idag går jag in i vecka 36. 5 veckor kvar, en månad på lördag. Tiden går otroligt fort, känns inte som man hinner något allt. Jag som hade tänkt göra vantar, babynest och massa saker själv. Nu är det bara en månad kvar. Har ju fortfarande tid till det, men jag skjuter fram det och har inte hunnit köpa "material" till de än. Även mycket som fortfarande måste köpas (egentligen inte, bara många småsaker så det känns mycket). Rummet är fortfarande inte klart (seg pappa) men förhoppningsvis skulle han ha tid i helgen. Men det kommer bli jätte bra när det väl är klart, så det är värt att vänta.

Jag har faktiskt haft en väldigt bra graviditet, skit enkelt om man jämför med många andra. Endast spytt HÖGST 5 gånger, men mått illa i typ 10 veckor. Inte haft massa humörsvängningar (så farliga iallafall) Jobbiga är väll hur det gör ont i ryggan och fram. Lite jobbigt har det väll varit. Inte så kul med bristningarna man fått heller, har inte fått speciellt mycket men har på höften och vissa ställen på benen. Inte så roligt, men ingenting jag direkt lider av. Glad att jag inte fått på magen!

Nu ska jag fortsätta plugga historia, som jag gjort HELA dagen. Går väldigt bra och får nästan alla rätt på proven, så ska göra klart första delen (uppdelad i 4) idag. Väldigt duktig tjej!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback