Sånt här kan man också göra

Jag var ute på långpromenad med Amber vid 9, Melissa somnade så fort jag gick utanför dörren i vagnen. Vi gick runt i bollstanäs och även ner till Ica där jag köpte en hårfärg.

Jag tänkte göra ombre, så jag köpte en mörk mörk brun färg nu(nästan svart) och sen ska jag färga ljusare under imorgon, måste bara köpa en ljusare färg hihi.

Det vart bra faktiskt. Jag körde en yolo och smetade på lite färg på ögonbrynen också så slipper jag färga dom också hihi, var en stor chansning, hade kunnat bli svart runt hela ögonen typ haha. Men vart faktiskt bra. Melissa somnade för natten där i vagnen så hon låg och sov vela tiden. Vad mamma kan hinna med ibland, om hon bara vill. ;)

Imorgon ska jag ber igen och köpa ljus färg. Vill inte bleka så hoppas det blir något iallafall.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback