Andreas 21 år

Idag fyller min älskling Andreas 21 år, men vi firade honom igår. Vi hade grymt roligt, och Melissa hade det bra här med mormor sin på kvällen sen. Inte helt bra hela tiden, men det gick bra ändå. Vi åkte hem från Norrtälje vid ungefär 11, och var hemma strax innan 12. Då var det bara duscha, amma, packa våra saker och sen ner till pappa dit alla skulle komma vid 1. Men det var bara pannish som kom då, alla kom typ vid 2. 
 
Vi satt ute vid poolen och chillade och Andreas badade och kanske någon mer? Vet inte, jag var inne och gjorde tårta hihi. Vi grillade hamburgare och käkade tårta och Andreas fick öppna paket. Jag drack en cider och ett halvt glas vin, för jag hade ju fortfarande Melissa att ta hand om. Vid ungefär 8 gick vi hem till mamma för att lämna Melissa och börja dra oss ut. Mamma skjutsade oss alla i 2 omgångar till Rotebro station därifrån vi tog tåget till stan. 
 
Soft Kök o Bar var vi på. Väldigt bra, för det passade allas olika smaker. Andreas är mer för att sitta ner och prata och ta någon öl, medans jag ör mer för party, fart och dans. Så det var lite både och, så alla var väll nöjda tror jag? Vi hade iallafall grymt kul, och jag vart full, men inte för full. Jag var precis lagom och mådde jätte bra.
 
Vid 2 ungefär tog vi taxi mot väsby, och bestämde oss för att gå på magget och kolla. Men tyvärr stängde det halv 3 då vi hann inte, så vi tog taxi hem istället. Elin jim och Andreas gick ut och gick hem mot Elin och Jim medans jag gick inte och la mig för att orka ta hand om Melissa sen. Melissa har varit så gosig hela morgonen och bara sovit och kramats. 
 
 
Melissa hade skrikit konstant i en timme runt 11 ungefär, då hon inte kom till ro och ville sova. Hon var lite övertrött tror jag, men jag kunde inte natta henne med tutten som jag brukar så hon kunde inte somna då. Mamma gick ut och åkte lite bil och Melissa somnade tydligen så fort hon startade bilen. Sen sov hon hela natten så det hade gått bra men inte felfritt. 
 
Jag hade varken med mig mobil eller kamera så några bilder fick jag inte, men finns massa på facebook och även på elin blogg



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback