Bloggen

Känner att jag inte riktigt är så aktiv här just nu. Har varit mycket att göra nu den/dom senaste veckorna och snart blir det dop också så då blir det ännu mera.
 
Har lite planer inför dopet, vill att det ska vara mer än bara fika och ceremonin, något lite roligt för Melissa. Sen vill jag ha något personligt i mitten av cermonin, typ någon som sjunger eller läser någon text eller så. Men vet inte vem eller nått. Vi döper ju Melissa själva, alltså inga fler barn som döps samtidigt. Vi kan ha precis hur vi vill, och vill gärna utnyttja det. Har en låt som jag vill ha som utgångsmusik, om texten hörs också. Tycker texten är fin, eller kanske att någon sjunger den på det där hålet vi har i mitten. Men vet inte vem, jag har iallfall bestämt mig för att jag inte vågar haha. Så någon annan får ta tag i det där. 
 
Börjar bli dags att bestämma sig nu, då jag måste meddela prästen som måste förbereda med pianisten där och sådär.. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback