Dålig dag eller, bebis?

Antingen har Melissa bara haft en jävligt dålig dag, eller så är något riktigt fel just nu. Hon har varit riktigt gnällig idag alltså. Jag har försökt skriva inköpslistor till dopet, efter vi ska iväg och handla imorgon. Andreas har tagit Melissa, och hon har bara gnällt gnällt gnällt. Andreas med noll tålamod klarar det inte riktigt så jag har fått tagit henne plus försöka skriva listorna. 
 
Vart klar, nu har vi gått och lagt oss (tror hon kan ha varit lite övertrött, nu sover hon som en gud. Hoppas det blir bättre imorgon) men jag kommer nu på MASSA saker jag glömt. Herregud, alla tårtfyllningar och marsipan och grejer. Haha det viktigaste typ liksom? Får nog kolla igenom dom där listorna imorgon igen, innan vi handlar. Bäst så, annars kommer jag väll ha glömt mer än hälften..
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback