Förflyttar sig

I söndags (23/6) när jag la ner Melissa i sin säng när hon tog en av sina korta powernaps, hände något väldigt roligt. 
 
När hon vart mätt och belåten och somnade la jag ner henne i sängen och gick sen och satte mig i soffan igen bredvid mamma. Vi satt och pratade en liten och hon vaknade och började prata och hålla på och sparka med benen och sådär, som hon brukar. Sen ser jag hur hennes ben ligger konstigt och går och kollar till henne, då har hon vänt sig helt och hållet, och ligger med huvudet längs långsidan och hela kroppen tvärsöver sängen. 
 
Jag vart helt till mig sa flera gånger till mamma "hon flyttade sig, hon kan röra på sig" haha var lite roligt. Jag tyckte det var jätte coolt, ett steg framåt till att röra sig framåt själv liksom. 
 
Såhär la jag ner henne, på kudden som vanligt.
 
 
Såhär hittade jag henne, kudden bredvid sig och har flyttat hela kroppen!!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback