Jobbig bebis

Usch vilken jobbig bebis jag har just nu. Pappa Andreas och mormor är sjuka så jag måste ta henne helt själv tan pauser, och tror hon är lite dålig också för amma vill hon hela tiden, och ledsen och gnäller väldigt mycket. I natt vaknade hon ungefär, UTAN att överdriva typ 10 gånger för att få mat. Inte det roligaste kanske. Visst somnade hon om igen, men ändå. Hon brukar få mat typ 1-2 gånger mellan 22-10 annars liksom? 
 
Tog tempen imorse men 37,3 stod det. Så ingen feber. Sen kan hon ju känna sig dålig och hängig utan feber också, men inget man vet säkert. Nu har hon iallafall ätit klart för typ 1000 gången idag, och ligger och pratar lite. Alltså hon är ju fortfarande väldigt snäll, men ändå så snäll som vi är vana vid så lite konstigt känns det ju, nu är hon ju typ lite som jag trodde det skulle vara, lite snällare än jag trodde då. Får se hur hon sover nu i natt, kan bli intressant, och Andreas slipper detta eftersom han är sjuk. Men hon brukar kunna sova bra under nätterna, det brukar jag kunna lite på under lite jobbigare dagar.
 
Tänkte lägga ut en typisk "melissa-dag" imorgon också. Hur våran dag ser ut alltså. Kommer jag ihåg jag tyckte var jätte intressant när jag var gravud, att läsa hur andras bebisar var. Tycker fortfarande det är kul att läsa hur andras bebisar ät, jämföra liksom. Väldigt roligt hur bebisar verkligen kan  vara så olika, helt annorlunda. 
 
Nu ska vi kolla game of thrones och försöka sova lite. Godnatt amigos!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback