Melissas dop 15 Juni 2013

Melissas dop lördagen den 15 Juni var hur fint som helst. Jag hade dekorerat så fint med både ätbart och oätbara saker haha. Rosa, vitt och silver var temat och jag är hur nöjd som helst. Tårtorna vart sjukt bra och det var ingen som trodde på att jag gjort dom själv. Andreas mamma och hennes man Rajje hjälpte till att baka godaste vaniljbullar. Min farmor gjorde chokladrutor oc min morfar gjorde kanelbullar.
 
Melissa var hur snäll som helst hela dopceremonin. Hon skrattade när prästen kom fram och sa saker framför henne. Man märkte på prästen att hon vart så glad av Melissa, började le och skratta tillbaka. Sådan lycka ett barnskratt/leende kan ge en. Melissa är ett sånt stort charmtroll, man förälskar sig i henne direkt. Världens finaste bebis. 
 
Hon fick jättemycket fina presenter, saker hon har nytta av nu och saker hon har nytta av längre fram. Vi hade även gästbok som folk skrev i till henne om henne och dopet. Sen hade vi en grej där folk skulle skriva en hälsning eller ett tips, lägga lappen i ett kuvert och skriva ett årtal eller datum på då Melissa får öppna och läsa hälsningen. Så framöver kommer hon brev lite då och då av dom som varit på dopet, som är skrivna idag. Ganska roligt faktiskt. 
 
Här kommer det MASSA bilder
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback