När jag var liten

Igår vad jag och mamma iväg för att handla lite presenter och saker till dopet. Gick in på bokaffären också för att kolla efter en bok som man skriver i om Melissa. Olika framsteg och sådär. Hitta en jättebra bok, "när jag vad liten" heter den. Hur bra som helst, Melissa kommer älska att titta i den sen när hon blir lite äldre. Är sjukt fin och rolig, massa pop-ups och massa roliga saker att fylla i och annrolunda saker. Är sjukt nöjd och tillbringade största delen av gårdagen till att klistra  och skriva i den. Men vart såklart inte klar, vissa saker har hon inte gjort än så kan inte skriva i det, och vissa bilder jag har på datorn vill jag ha in i boken så ska framkalla lite sånt och sådär. Men kan verkligen rekomendera den här boken för er som letar efter en bok att skriva i om sin lilla gullunge, kunde inte bli mer nöjd!
 
Ett urval av några sidor
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback