Senaste 2 veckorna typ, bildbomb

Senaste två veckorna typ har vi gjort en hel del som jag inte hunnit uppdatera om, därför dålig bloggning. Jag har så mycket bilder så jag tänkte göra en liten sammanfattning här med bilder och små beskrivningar om dagen.
 
Börjar med när vi skulle spela bowling. Var förra torsdagen tror jag?! Vi käkade först i Sollentuna centrum, sen åkte vi till bowlingen vid sollentuna sporthall. Efter det var vi inte riktigt klara utan ville göra något mer, så vi bestämde oss för brännboll. Tyvärr var det alldelles för mycket mygg och skit för att Melissa skulle kunna vara ute, så vi drog till donken istället och hade det mysigt.
 
Såhär fin var Melissa då
 
När vi käkade i Sollentuna centrum. Melissa var så duktig, men la VÄRSTA bajshögen när jag precis ätit klart. Tog tid att byta kan jag säga..
 
 
 
 
 
Sen var det dags för bowling, Melissa sov blandat med att sitta uppe med oss. Världen snällaste, sötaste bebis. Fick ha hårband som LITE ljuddämpning när hon skulle sova hihi.
 
Sen på donken fick hon också sitta med.
 
 
 
Dagen efter tog vi en promenad ner till min pappa och grilla och lite sådär. Tog kort på vägen ner på mig och Melissa, sen upptäckte jag att hon hade kräk på hakan.. Jaja.. Medans vi skulle äta sen
tänkte jag att Melissa ville underhållas av något så jag gjorde en egen mobil. Uppfinnar-tess.
 
 
Sen dagen efter det, förra lördagen alltså, var det dags för Andreas kusin Cecilias bröllop. Gick jättebra med Melissa, hon var jätteduktig som vanligt. Visst kunde hon gnälla till, men hon var aldrig jobbig. Underbara bebis. Andra bilden är väldigt dålig, Andreas tog den, det är min ursäkt...
 
 
I söndags åkte vi ut till Rosersbergs slott och grillade och lite sådär. Spelade kubb och lite brännboll. Var sjukt varmt ut, riktigt trevligt! Nu hade vi köpt myggnät till vagnen så Melissa slapp få massa mygg på sig! Jag hade inte hatten på mig, tog bara bild med den. Den var lite cool sådär.. 
 
Melissa har börjat dra saker till sin mun, typ sina händer. Eller det hon får tag på med sina händer, det drar hon till munnen. Jätte roligt, jätte jätte roligt tycker Melissa.
 
 
 
I tisdags var det min brors tjej Cynthias student. Var väldigt kallt ute, men trevligt för det. Såhär fin var jag då, och sådär fin var en glad Melissa också. 
 
 
 
Sen var det nationaldagen i torsdags också. Vi drog till rålambshovsparken inne i stan. Var hur mycket folk som helst och hur mycket grejer som helst. När Melissa blir lite äldre kommer hon älska det där, var olika stånd med saker att köpa, och säkert något för barnen att göra. Vi hade med lite jordgubb och rostbiff och sådär. Vi satt i solen först och bara chilla, sen gick vi till lite skuggigare ställe och spelade brännboll innan klockan var sent på kvällen. Då gick vi till en uteservering lite högre upp och åt. Maten var väll inte den bästa, inte värt pengarna alls, men var trevligt ändå. Melissa var hur duktig som helst, inte mycket gnäll alls. Sov hur mycket som helst, men tror det beror på vaccinet hon fick i onsdags, vissa kunde bli trötta av det. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder jag tog igår. Min gosebebis. Sjukt hur fort tiden går. 3 månader redan. I tisdags... Nu ska vi gå och lägga oss till en film. Mysigt.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback