Tårta igen

Nu håller jag på med en tårta igen, Andreas fyller 21 på söndag men vi ska fira honom på lördag. Eftersom vi ska iväg imorgon över midsommar och kommer hem precis när alla ska komma typ, så tänkte jag förberede så mycket som det går nu innan. Spackla och lägga på marsipan gör jag på lördag, men tårtbotten och fyllning ska jag göra idag. Även marsipanfigurerna har jag gjort, dom gjorde jag igår kväll. 
 
Imorgon ska vi till Gräddö i Norrtälje, där min mamma och hennes två vänner med barn har hyrt stugor. Åker väll imorgon bitti och hem igen på lördag förmiddag. Finns något midsommarfirande där som vi ska gå till, sen ska vi ha picknik och på kvällen ska vi grilla. Blir nog mysigt, bara jobbigt att ha med Diesel. Ingen som kan passa honom så vi får ta med honom, men han blir så stressad och jobbig bland massa folk så det kommer nog inte bli roligt alls. Men finns inte så mycket att göra åt det. Får nog bli så att jag får vara lite off med honom, tråkigt men så blir det. Min lilla pusshund, jag älskar dig ändå! :)
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback