Världens bästa

Världens bästa bebis, det är du det. Min fina fina prinsessa, du är så snäll. Måste vara världens snällaste bebis. Du börjar bli så stor, du börja vara så mycket MER med. När man kommer så ler du, när pappa busar med dig ler/skrattar du så mycket, det har till och med börjat komma ljud. Längtar till det där riktiga skrattet. Inget gör mig lyckligare än att se dig lycklig. Inte bara när du är med mig, utan när du är med andra runt omkring dig.

Finns inget som kan beskriva hur mycket jag älskar dig, får inte nog av dig! Vill bara ha dig vid mig hela tiden så jag kan kramas med dig.



Anonym

beskriv en vanlig vardag från morgon till natt med melissa :)

Svar: absolut, det kan jag göra. Någon gång under helgen kommer det upp! :)
TJCH

2013-06-08 / 10:49:56

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback