Duktig för en stund

Natten som var fick jag sova hela 6 timmar i sträck cirka. Lillfisen och jag somnade runt 10-11 och hon vaknade inte förrän efter 4 någon gång. Jävligt skönt faktiskt, gav henne lite mat och ny blöja sen somnade vi båda om igen. Tyvärr vaknade hon igen vid halv 6 och ville inte somna om utan bara vara ledsen och skrika lite. Vid halv 9-9 någon gång somnade hon ÄNTLIGEN igen, och sen vaknade hon nöjd och glad och inga problem. Varit jätte snäll hela dagen då vi var hemma hos pappa och min farmor och farfar kom dit.
 
Dom har precis kommit hem från Thailand där dom varit i ca 3 månader, så dom ville ju självklart träffa lilla Melissa. Dom hade köpt massa kläder till henne, men i lite större storlek än hon har nu så dom får hon använda i sommar! :) 
 
Nu har hon börjat skrika igen, är tyst i kanske 10 minuter sen skriker hon i 10, sen tyst en liten stund sen skrik igen. Haha, börjar fundera på om hon inte får tillräckligt med mat från mig. För när hon har ont i magen brukar hon sträcka på sig och trycka och ha sig. Men nu är det bara gnäll, hon är bara missnöjd. Har precis fått mat och ny blöja så kan inte vara det. Kan vara lite övertrött, men det kan hon ju inte vara hela tiden? Hur som helst har mormor (min mamma) henne nu. Får väll tillbaka henne snart när hon inte är lika rolig längre, hihi. :)
 
Rolig bild för den stämmer så bra, jag bara myser med Melissa medans Andreas bara vill busa och leka. Haha!

 
 


pannish

Hon skriker efter mig såklart ;) ♥

2013-03-24 / 21:10:44

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback