Världens underbaraste

Nu ligger jag här och kramas med lillskruttan medans pappa duschar. Hon är för söt alltså, riktigt gosig.

Igår var min mamma, pappa, brorsa, syrran och Cynthia (brorsans tjej) här och hälsa på. Melissa sov i stort sett hela tiden och alla fick kramas med henne.

Idag har Andreas pappa varit här, och ikväll kommer hans mamma, låtsaspappa rajje och brorsa med tjej hit. Kul med lite folk sådär så man får nått att göra.

Längtar till min diesel, ska bli så kul att se vad han tycker om lilla prinsessan. Kommer nog gå bra, han e så snäll. Men lite väl busig, och inte direkt snäll bus när Andreas ska busa. Bara han förstår att lilla Melissa inte tål lika mycket. Men det förstår han nog, han e en smart vovve! :)



Maria

Fina ni är! <3

2013-03-05 / 13:49:03
BLOGG: http://mariaasofia.blogg.se
elin w

MEN VA SÖTA! ^^ <3

2013-03-05 / 13:52:32
Amber

Åh hon är så söt! Jag måste komma och träffa henne någon dag :) saknar dig förresten <33

2013-03-05 / 19:06:20

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback