24/5-28/5 2013

Ja, den här helgen har vi haft full rulle känns det som. I Fredags var jag och mamma iväg på hennes lunch till Nordea för att ta ut pengar. Är sån sjuk kö där i kista så jag han smita in på seb också och fixa egen internetbank nu när jag är 18. Innan låg ju mitt konto under min pappa, men nu har jag eget. Sen åkte vi till polisen med min pappa för att fixa pass till mig, min syster och Melissa (vi ska utomlands i höst). Men Andreas var tvungen att vara med och skriva under så får fixa det sen. Det är ingen brådska men tänkte passa på när vi ända var där för min syster ska till Polen imorgon. Fast dom hann ändå inte få passet så dom åkte nyss till arlanda för att fixa ett provisorisk, haha sega..!
 
På kvällen åkte även jag och mamma till kista för att shoppa lite. Jag köpte saker till mig själv och massa till Melissa. 1 t-shirt, 2 amningslinnen, 1 par leggings, 1 blus, sen något mer men kommer inte ihåg vad haha, till mig. Sen 3 pyjamaser, 1 par "jeans", 3 solhattar och 2 haklappar till Melissa. 
 
I lördags var vi här och grillade med 2 vänner. Körde även en heldag med bara flaska till Melissa för att hon ska vänja sig, och nu är hon jätte duktig. Tar den varj gång utan problem. Mycket pumpande bara så vi åkte och köpte en pump också. 
 
I söndags var det ju morsdag. Ingenting för mig vart det, surt. Att du bara är 2 och en halv månad är ingen ursäkt Melissa.. hihi.. Jag bakade iallafall en tårta och så åkte vi till Andreas mamma och va där. Trevligt trevligt och min tårta var ju awesome. Inte mycket jag inte är bra på! ;)
 
Igår gjorde vi väll inget speciellt, åkte till elgiganten för att köpa en bärbar dammsugare dit upp till oss, men tydligen fanns det inga sånna. Nåväl.. Får väll släpa upp den vanliga hela tiden iallafall då. På kvällen sen var vi på gymmet och simmade. Gick även MASSA promenader igår. Bra shit!
 
Idag har jag bara pluggat. Vi var även på jysk för att köpa utemöbler. Har även internetshoppat 3 klänningar till Melissa. Dessa bebiskläder, kan ju itne låta bli! Men inget speciellt annars. Nu ska vi bada Melissa sen kolla film och sova. --- Hon hann bajsa medans jag skrev detta så fick byta blöja sen bada sen ska vi sova nu snart. haha.. Lägger in fler bilder sen :)
 
Kläderna till Melissa (första bilden ej min, från google)
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback