Dop

Var på dopmöte med våran präst tidigare. Vilken underbar präst vi fått, jätte trevlig och glad! Fick iallafall ett papper på programmet liksom, hur dopet går till. Jätte kul att Melissa ska döpas själv, inga andra utan vi får bestämma allt. Ingångsmusik och utgångsmusik.

Ingång tänkte jag någon somrig, utgång någon fin till Melissa. Sen i mitten kan man ha en egen låt/psalm om man vill, och jag funderar på att sjunga till Melissa. Vet låt och allt men vet inte om jag vågar. Jag menar, min sångröst är ju inte jätte bra men kan ändå vara nästan helt ok ibland haha. Vill, men får se.. Låter nog Andreas bestämma, men skulle vara fint att sjunga den låten till henne för texten är fin tycker jag.

Kanske lägger upp en ljudfil här så ni får bestämma om jag kommer skämma ut mig totalt eller om det är helt ok? Man behöver ju inte vara världsstjärna för att sjunga på dop, men man vill ju inte att folk ska få ont i öronen..




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback