Mammig

Sista veckan har Melissa blivit jätte mammig. Hon vill inte alls vara med någon annan längre än en liten stund, ibland inte alls. Hon har alltid tagit flaska när vi gett det, men nu helt plötsligt vägrar hon. När mamma passade henne förra veckan när vi skulle gymma vart hon jätte ledsen och var bara ledsen hela tiden tillss vi kom hem, mamma provade ge henne flaska men hon ville inte ha. Tänkte att det kanske var för hon bara var ledsen och inte hungrig. Men nu provade jag ge henne nu på kvällen, eftersom jag tänkte försöka få henne inte så mammig och inte amma henne till sömns varje natt, utan ta flaskan som en nattrutin. Men den totalvägrade hon nu även fast hon var hungrig, fattar inte, helt plöstligt bara vill hon inte ha den, varför?
 
Kommer bli väldigt jobbigt om hon inte tar flaska, kommer inte kunna lämna henne längre än en timme typ, för ibland kan hon bli hungrig även efter en timme. Måste försöka hitta en lösning, vill ju kunna lämna henne ensam med Andreas tex om jag vill göra något utan henne, men kommer ju inte gå om hon fortsätter såhär? Kan det vara en tillväxtfas? 
 
Någon som har barn eller bara kan, som har några svar och tips? Någon ...?! SNälla...?! hihi
 
Jag älskar dig ändå mitt hjärta, mer än du någonsin kommer kunna förstå!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback