Prinsessa

Du är så oerhört fin min fina tjej, och jag kan inte fatta hur mycket någon kan betyda för en efter sån kort tid. Hur jobbig du än är (väldigt sällan) börjar jag ändå alltid le när jag kollar på dig. När du är ifrån mig saknar jag dig så, vill bara pussa på dig hela tiden. När vi ska gå och sova och jag ligger och velar om jag verkligen ska lägga dig i din säng, för jag vill bara krama dig och ha dig nära mig, det är det bästa jag vet!

Visst är det skönt att ibland lämna ifrån mig dig, och visst trivs du väldigt bra i babysittern. Men ändå vill jag bara plocka upp dig och kramas med dig. Finns inga ord i världen som kan beskriva hur mycket jag älskar dig! Hur skulle jag någonsin kunna leva utan dig? Den oron för att något ska hända dig finns där hela tiden, men lyckan du ger mig är så mycket större! Varje leende och varje gång du "pratar" så ler jag, för att för mig finns det inget finare, finns inget som gör mig lyckligare! Och jag bara längtar till att få se allt du kommer lära dig och hur du kommer bli som person. Jag kommer göra allt jag kan för att du ska vara lycklig, är du lycklig är jag lycklig! Älskar dig över allt annat, kommer alltid att göra! <3




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback