Stolt mamma!

Har precis lagt en sovandes Melissa i sin säng efter en trevlig dag. Andreas mamma och plastpappa Rajje var här och träffade min mamma för första gången. På tiden kanske haha. Det var jätte trevlig och mamma tyckte om dom jätte mycket. Melissa var så nöjd i sin babysitter som vanligt och pratade och skrattade jätte mycket. Andreas brorsa med flickvän var också här, och Melissa är alltid så nöjd med honom. Vet inte varför men hon verkar tycka om honom jätte mycket, tror dom kommer få ett väldigt starkt band till varandra, bara en känsla! :)
 
Har ju försökt börja med en liten nattrutin nu till Melissa, att ge henne flaska innan läggdags och sen lägga henne i sängen. Har gjort det nu sen i fredags, och i början ville hon verkligen inte ha flaskan. Det var det jag skrev om i fredags, när hon hade varit duktig men har varit jobbig. Hon liksom tog flaskan tillslut, men efter mycket bråk. Igår nästan totalvägra hon, fick knappt i sig nått innan hon somna, men idag, idag gick det faktiskt bra. Hon var ledsen i början och ville VERKLIGEN inte ha, men efter lite tålamod och ansträngning gav hon sig tillslut och fick faktiskt i sig hela flaskan. Stolt mamma! Sen totaldäcka hon, så nu sover hon så sött i sin säng. Får se ifall det går lika bra imorgon. Hon måste vänja sig vid flaska, så man kan vara ifrån henne i längre än 1-2 timmar. Men nu i början är det jag som ger henne tills hon är van sen får man sakta men säkert prova med att någon anna ger, när det fungerar felfritt att jag ger.
 
Nu ska jag kolla lite one tree hill, sen sova. Natti natti.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback