Tjuvkikarn

Ja, idag på morgonen när jag gått upp kommer jag på att vi har barnvagnen i bilen.. Som Andreas tagit till jobbet.. Lyckat! Hur ska jag nu kunna gå ut med Diesel?

Klipska jag kommer på den briljanta idéen att jag kan ju faktiskt ha Melissa i bärselen. På med kläder och ut och promenera med ett antal kilo på magen, men vad ska man göra? Lilla Melissa har nog aldrig varit så nöjd, så mycket att titta på och nytt hela tiden. Fyyy vad söt hon var! Va riktigt roligt faktiskt!

Just nu sitter vi i bilen, ska förbi pappa en snabbis innan vi åker och handlar donken. Melissa sitter och tjuvkikar på mig genom bilbarnstolen, sötis! Världens sötaste bebis, det är du det! <3




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback