Ett halv år

Ett halv år har du blivit nu, herregud vad tiden går fort, men ändå så långsamt. Helt sjukt att du för att halv år sen kom till oss för första gången. Helt sjukt att för ett år sedan låg du i min mage och var hur pluttig som helst. Helt sjukt att för ett år sedan var du en sådan färsk nyhet för hela släkten. 
 
Men vad älskad du är, från första stund. Det var inte bara lycka och skratt utan även lite tveksamheter. Men vi har aldrig ångrat dig, och kommer aldrig att göra. Du är mitt livs största lycka och jag älskar så högt, över allt annat. Finns ingen som inte charmas av dig ditt lilla bustroll. 
 
Du sitter här bredvid mig nu med en kork i handen, som dras fram och tillbaka till munnen hela tiden. Jag tänkte på för 6 månader sedan, hur liten du var. Hur du knappt kunde röra på dig själv, alltid sov, bara mat och sova. Till nu, en sådan stor tjej som rullar runt, sitter, "pratar" och skriker. På sån kort tid har du lärt dig så mycket och mer kommer du lära dig. Jag blir så stolt över dig när jag ser dina framsteg. Blir så stolt när någon säger något bra om dig. Du är min lill flicka och jag kommer alltid vara stolt över dig. 
 
 
Igår hade vi morfar, gammelfarmor & farfar och moster över. Gammel farmor & farfar hade inte träffat dig sen dopet, så dom ville så gärna se dig. Med sig hade dom även presenter eftersom du blivit så stor nu. Jätte fina kläder av moster, mormor och morfar och en jättefin jacka av g- farmor & farfar. Ävem morbror har köpt en jacka, mjukisdress och adidas skor. Det gillas av mamma! ^^
 







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback