Vill ju också

Melissa ska självklart också hålla i diesels koppel när vi är ute på promenad. Diesel är ju hennes älskling, finns ingen roligare!
 
 
 
Sitta kan hon också, i soffan med pappa och Jim. 
 
Tuffing i keps med näven i högsta hugg mot pappa. Kaxig liten pryl!
 
Mitt lilla bustroll. <3
 
 


gravidungdom.blogg.se

Vilken härlig blogg, och vilken bebis! Jag är nyss fyllda 18 är och går in i v.27 imorgon :) har sä många frågor angående förlossningen!
Hur märkte du att det va dags att föda?
Blev du igångsatt eller kom det av sig själv?
Fick du epidral eller gick det utan?
Hur förändrade detta ditt liv?:)
Kolla gärna in mim blogg ! :)
Gravidungdom.blogg.se

Svar: Hej! Åh vad roligt, unga mammors bloggar är dom roligaste !

Ganska tråkigt svar, men bär värkarna började! Jag hade gått över tiden en vecka så man var beredd på varenda tecken, så när jag kände en värk då visste jag att nu jävlar kommer bebis! Hade inte haft några förvärkar innan eller så, så jag bara antog att det var riktiga.

Nä det bara kom, en vecka för sent men sen ville hon ut. Jag ville ha epidural där på slutet, då det började göra väldigt ont, men sen hanns det inte för då gick det fort och Melissa ville ut!

Jadu, allt förändras! Min syn på livet, vad man gör på dagarna och fritiden. Kan lova dig att när du fått din lilla bebis kommer du inte längre vilja titta på kläder till dig själv, utan då är bebiskläder det man vill spendera sina pengar på. Och fikor, många fikor när man har tråkigt och vill iväg.

Lycka till! :)
TJCH

2013-09-11 / 21:50:25
BLOGG: http://gravidungdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback